Avatar billede karnal Nybegynder
31. januar 2007 - 18:48 Der er 6 kommentarer

Hjælp

Hej. Jeg har tænkt mig at købe en Acer aspire bærbar, men jeg er i tvivl om 2 ting.

1. Er ACER et godt mærke ?
2. Er ATI RADEON x1300 Hypermemory 256 MB grafikkortet godt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2007 - 19:43 #1
ACER er det sælgende mærke lige pt.

De er kommet rigtigt godt efter med at lave kvalitets bærbare.
X1300 kortet har 128 Mb ram selv - hypermemory dækker over en teknologi der kan "stjæle" fra systemram. Kortet er et middelklassekort, men ok.
Avatar billede karnal Nybegynder
01. februar 2007 - 10:57 #2
Okey tak skal du have....men kan det f. eks tage spil som, counterstrike og Need For Speed Carbon.
Avatar billede karnal Nybegynder
01. februar 2007 - 12:01 #3
Okey tak skal du have....men kan det f. eks tage spil som, counterstrike og Need For Speed Carbon.
Avatar billede karnal Nybegynder
01. februar 2007 - 12:08 #4
Okey tak skal du have....men kan det f. eks tage spil som, counterstrike og Need For Speed Carbon.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2007 - 20:03 #5
Det vil jeg mene - Counter Struike med lethed, need for speed carbon med nedsat grafik...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2007 - 20:07 #6
.