Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2007 - 12:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Reklame giver fejl

Jeg får en scriptfejl når jeg åbner et spørgsmål.. Det er denne reklame, der laver fejlen -->

(Pro medlemmer får nok ikke fejlen).

Anyways:
Line: 294
Char: 1
Error: Object expected
Code: 0
URL: http://adserver.adtech.de/?adiframe|2.0|277|72320|1|171|target=_blank;

Måske eksperten vil tage kontakt med adtech og få dem til at rette deres reklamesystem?!?

/1
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2007 - 12:35 #1
Glemte lige - bruger IE 6.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2007 - 12:36 #2
Har lige fundet ud af noget mere: Det er kun når manden med mobilen/PDAen vises..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. januar 2007 - 21:28 #3
Brug noget proxy-software der fjerner/blokerer den adresse..

Det er en reklame der ligger på en dedikeret reklame-server..

Så vidt jeg ved, kan Eksperten ikke gøre noget ved det..

Men vent og se.. det kan være at jeg tager fejl..
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2007 - 23:12 #4
Hvis eksperten nævner fejlen for dem, kan det være, de gør noget ved det.. man har vel lov at håbe :p..

Gider ikke rode med noget proxy-gejl - venter bare til reklamen er blevet erstattet af en ny.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2007 - 15:11 #5
Og reklamen blev sørme erstattet..