Avatar billede guanxi Nybegynder
31. januar 2007 - 10:45 Der er 6 kommentarer

har forbindelse man kan ikke kommet på www

Hey jeg sidder her og har købt en d-link di-624 som er sat op så den for internet igennem lan et og sender til en stationær igennem lan to for den ville ikke køre internet forbindelsen igennem WAN så læste jeg at jeg kunne sætte det op sådan og det virker også og jeg har net og kan komme på nettet fra den stationære (som jeg skriver fra nu) MEN nu kommer mit problem jeg har så en bærbar med et tråløst netværkskort der hedder d-link airplus DWL-G650 den kan finde den trådløse forbindelse og connecte på den men jeg kan ikk komme ind på nogen www adresser hva gør jeg så....
Avatar billede guanxi Nybegynder
31. januar 2007 - 10:56 #1
jeg har selv fundet ud af det.. det var fordi bærbaren havde en forkert ip adr..
Avatar billede robotten Praktikant
04. februar 2007 - 19:54 #2
Husker du lige, at kigge i dine ældre åbne spm., tak.
Avatar billede robotten Praktikant
09. februar 2007 - 09:16 #3
Hvis du vil have mere hjælp, er du nødt til at komme med noget feedback. Ellers luk. spm. igen, tak.
Avatar billede robotten Praktikant
20. februar 2007 - 13:29 #4
Avatar billede robotten Praktikant
02. marts 2007 - 14:17 #5
?
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:26 #6