Avatar billede x-torsten-x Nybegynder
30. januar 2007 - 19:50 Der er 3 kommentarer

Aldi bærbar: er det en gamer bærbar??

hej.
jeg er faldet for en okay god bærbar fra aldi, en medion.

jeg håber lidt på om nogen kan fortælle mig om en bærbar der kommer på tilbud ved aldi kan bruges til at spille spil, såsom: world of warcraft, doom3, half life 2 osv. i nogen lunde høj oplysning.

tjek den på:

http://www.medion.de/md98100/dk/flash.html

elller:

I kan se den på www.aldi.dk under menupunktet aldi aktuelt og så vælge notebook fra drop down menuen.

håber i kan hjælpe.
mvh torsten
Avatar billede x-torsten-x Nybegynder
30. januar 2007 - 19:52 #1
*opløsning
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2007 - 20:59 #2
Avatar billede kogt Nybegynder
30. januar 2007 - 22:29 #3
Jeg kan spille CS 100FPS med min baerbar IBM thinkpad T40 med et 32 MB grafik kort Radeon 7500... det er en 1.3Ghz og 1024 MB ram

Jeg vil mene du godt kan spille paa den..!! men det bliver aldrig det samme som en stor fed stationaer computer med et godt grafik kort... det er jo en baerbar der gaar lidt tid foer vi kan forvente at den kan traekke alle spil perfekt