Avatar billede casjachan Nybegynder
30. januar 2007 - 09:42 Der er 2 kommentarer

Javascript og visual studio

I et webprojekt i Visual Studio 2002 har jeg inkluderet en javascript på ca. 600kb. Der har hidtil ikke været problemer med at redigere filen og de farver der normalt sættes på reserverede ord m.m har også fungeret som det skulle. Problemet er så nu, at disse farver er forsvundet for denne ene fil, og det tager lang tid at scrolle i dokumentet og redigere det. Alt dette er sket efter jeg har installeret den nye Internet Explorer 7.0. Jeg har prøvet at flytte filen til en anden pc med samme visual studio, har også prøvet visual studio 2005, og her er der ingen problemer. Pc´en har dog heller ikke Internet Explorer 7.0.
Jeg har prøvet at eksludere filen fra projektet om tilføje den igen, men uden resultat.
Er der andre der er støt på dette problem og ikke mindst om der er nogen der har en løsning på problemet.
Avatar billede casjachan Nybegynder
30. januar 2007 - 10:51 #1
Jeg har lige lagt mærke til at problemet opstår når der er over ca. 14100 linier i dokumentet. Samtidig går min cpu op på nær 100% når jeg scroller. Omdøber jeg filen til .txt i stedet for .js, er der ingen problemer.
Avatar billede casjachan Nybegynder
30. januar 2007 - 11:07 #2
Og afinstallerer jeg Internet Explorer 7.0 og fortsætter med version 6, forsvinder problemet.