Avatar billede sc52 Nybegynder
29. januar 2007 - 09:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grå/farvede felter i feltformular- hvordan får jeg dem væk?

Hejsa. Jeg har lavet et standardbrev og indlagt nogle formularfelter der skal udfyldes. Jeg har låst skabelonen således at brugeren skal hoppe fra felt til felt via tabulator. For at felterne skal være mere tydelige har jeg valgt at give dem skygge, men jeg vil gerne have at skyggen forsvinder når feltet er udfyldt, så det bliver et pænt "hvidt" brev, der printes ud. Hvis jeg ikke har brevlåsen slået til kan det sagtens lade sig gøre vedat bruge kurseren og klikke på feltet og udfylde - så forsvinder farven. Men ikke hvis man skal bruge tastaturet. Har I - kære eksperter - en løsning?
v.h. Mirjam
Avatar billede supertekst Ekspert
29. januar 2007 - 09:47 #1
Så vidt jeg kan se - bliver "feltskyggen" ikke udskrevet på printer. Hvilke version af Word anvender du.
Du er velkommen til at sende en kopi til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
29. januar 2007 - 09:48 #2
Ellers prøv at se i Indstillinger / Vis / Feltskygge (hvilken indstilling?)
Avatar billede sc52 Nybegynder
29. januar 2007 - 10:06 #3
Mange tak for hjælpen. Ja, jeg må indrømme at jeg blindt stolede på at "vis udskrift" viste den endelige udskrift og derfor ikke ulejligede mig til at printe når jeg jo kunne se at de grå felter stadig var der. Men det er dejligt at du lige vidste det.
Avatar billede sc52 Nybegynder
29. januar 2007 - 10:09 #4
Hvordan giver jeg egentlig folk point her? Jeg går ud fra at det er vigtigt for nogen. Uddeles de bare automatisk når folk svarer på et spørgsmål?
Avatar billede supertekst Ekspert
29. januar 2007 - 14:30 #5
Du får et svar, som du så accepterer - og selv tak...