Avatar billede sfb99 Nybegynder
25. januar 2007 - 19:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Include en "sup mappe"

Hej Eksperter

Når jeg prøver at lave en PHP fil med navnet index.php og putter dette i:

<?
include ("v2/index.php");
?>

Så virker det ikke :S

Hurtig hjælp ønskes rigtig meget :)

Mvh.
SfB99
Avatar billede kicker Nybegynder
25. januar 2007 - 20:38 #1
Altså.. Først.

Hvad hedder den fil du har lavet... Og heder den anden fil du vil have frem index.php...

Ellers, tjek lige en ekstra gang om de nu ligger i de rigtige mapper..

//KICKER
Avatar billede mstorgaard Praktikant
26. januar 2007 - 09:11 #2
Er din server/dit webhotel sat op til at benytte <? i stedet for <?php ?
Avatar billede sfb99 Nybegynder
26. januar 2007 - 13:32 #3
Jeg har min index.php:

<?
include ("v2/index.php")
?>

Også har jeg jo "Version 2" til at ligge i mappen v2, på min FTP server..
Avatar billede kicker Nybegynder
26. januar 2007 - 19:26 #4
Det har da ingen betydning om man vælger <? eller <?php...

Men for at komme tilbage til det, det hele handler om. Kan du så ikke lige prøve at give link til der hvor filerne ligger, så kan jeg lige selv se hvad problemet kunne være.
For include ("v2/index.php") koden er rigtig nok...

//KICKER
Avatar billede morhan Novice
14. april 2007 - 00:09 #5
hvis spørger kommer tilbage, så har mstorgaard ret.
<?php virker altid, <? virker kun hvis det er enabled i php.ini
Avatar billede sfb99 Nybegynder
12. januar 2008 - 22:54 #6
Ingen relevante svar