Avatar billede goodfellas Nybegynder
25. januar 2007 - 00:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Format af hdd!

Hey....
Efter lidt netværk pilleri viste det sig at min " lille" pc som havde stået i kælderen ikke havde en sikkerhed mod spy- virus mv....
alt blev sat op efter, men det gik ikke.....
nu er problemmet at jeg har 2 hdd af 80 GB liggende, og har forsøgt med win xp at installere i det jeg regnede med jeg ku lave en ny partion.... men den vil ikke lade mig oprette en ny, men installere ovenpå... og det ikke blevet bedre!

Hvordan kan jeg formatere mine hdd og oprette det igen,, uden jeg skal geninstallere win xp ovenpå, og ikke at købe ny hdd....
Min store pc fungere fint igen, da den blev inficiceret af noget skidt....
men kan bare ikke få de gamle i funktion.... igen...
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. januar 2007 - 08:31 #1
Istedet for, at trykke enter, trykker du L, så slettes windowspartitionen, og der formateres inden install af XP.
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
25. januar 2007 - 09:17 #2
Giv den gamle disk en gang KILLDISK http://www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
25. januar 2007 - 13:46 #4
Du skal som #1 nævner istedet for at trykke ENTER skal du trykke L og derefter Formaterer den HDDén og derefter lægger den installationsfilerne ind af Win Xp ...
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. januar 2007 - 14:11 #5
2hvybqyb->> Hvorfor laver et svar på en allerede lavet kommentar??
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
25. januar 2007 - 14:46 #6
Ved jeg ikke ... Hvorfor ikk?
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. januar 2007 - 18:56 #7
Og hvorfor er det lige, jeg får dårlig karma på det????
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
25. januar 2007 - 19:21 #8
Det er halvhjernerne der slår til "peet49" sådan er det bare
Avatar billede goodfellas Nybegynder
25. januar 2007 - 22:31 #9
regnede med jeg ku lave en ny partion.... men den vil ikke lade mig oprette en ny, men installere ovenpå..: Som skrevet.. den ville ikke lade mig oprette eller slette.....!

vil prøve en gang killdisk....

men tror jeg er ved og have den op igen,,, AVG spy og virus finder meget skidt.. samt sat Zone lab til at holde skidt ude,,,
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
26. januar 2007 - 13:54 #10
AVg er kanon godt at et Freeware software at være :D Skulle da lige nævnes
Avatar billede goodfellas Nybegynder
26. januar 2007 - 22:10 #11
Okey,,,

det lykkes mig til sidst at få det hele op igen,, med fdisk.........

og med avg spy samt virus at holde skidt ude....

er vant til at formatere men når muligheden var udeblevet så jeg jer herinde som redder.....

der er kun 1 der har svaret.. point til dig,,,,
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
27. januar 2007 - 09:59 #12
Jeg har lavet et ghost image af min, så den først er fyldt med skidt og lort, ghoster jeg den bare ... Kanon let, kanon hurtigt ...