Avatar billede carstensuurland Nybegynder
23. januar 2007 - 23:18 Der er 1 løsning

Lidt crossposting - bær venligst over med mig

Følgende er også oprettet under hhv. Databaser samt ASP, da jeg ikke ved hvorfra problemet stammer - bær venligst over med mig.

Jeg har lige opgraderet til Windows Vista og har i den forbindelse overført mine gamle ASP sites til den nye IIS 7.0.

Nu har jeg fået et problem når jeg forsøger at åbne mine Accessdatabaser i ASP.

Af én eller anden grund, så åbnes de ikke som de gjorde under IIS 6.0... Tidligere var der ingen probemer, men nu forbliver mit ADODB.Connection objekt lukket.

Nogen idéer til hvad det kan skyldes?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
24. januar 2007 - 00:14 #1
Løsning giver af cpufan  http://forums.iis.net/thread/1422841.aspx