Avatar billede joksekolbe Nybegynder
23. januar 2007 - 21:33 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Lan og internet chrasher

Hej. Vi er 4 drenge der bor sammen. Vi spiller alle sammen spil på nettet (wow etc). Problemet ligger i at hvis 2 spiller og den 3 downloader med fx msn fil deling, eller noget lignende, så lagger nettet for de andre og til tider chrasher det helt.. Er der en måde man kan måle dette eller bare løse problemet sådan at alle kan få noget forbindelse der ikke er forbundet med de andre?
Mvh Joks
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. januar 2007 - 21:41 #1
Avatar billede mash Mester
23. januar 2007 - 21:45 #2
altså det nemmeste er jo at i alle installere noget ligsom "netlimiter"(et program) hvor i kan begrænse hvor meget båndbredde i bruger og stiller den til eks. en 4. del af jeres samlet båndbredde.
Avatar billede mash Mester
23. januar 2007 - 21:49 #3
nå det skal være så
http://www.netlimiter.com/download/nl_209_pro.exe

ikke at ver 1.30 ikke er god altså ,men når 2.0 er der
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. januar 2007 - 21:53 #4
der er nok en fordel i at tag lite udgaven..
http://www.netlimiter.com/buy.php

:OD

Men ... noget ligsom "netlimiter"..?
hvad er det..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. januar 2007 - 21:56 #5
ps: her ses forkellen på pro, og lite,.-> http://www.netlimiter.com/featurelist.php
Avatar billede mash Mester
23. januar 2007 - 22:06 #6
fair nok ,, -bartfreak  ,du forventer ikke en kommentar på hvad er det..O) vel ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. januar 2007 - 22:08 #7
nej, det er ok.O)