Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2007 - 20:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nogen må printe, men andre må kun se i databasen

Hej,

Kan man lave det således at nogen kan printe fra Formen men andre må IKKE ?

/Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
22. januar 2007 - 22:06 #1
Leif altså -- jo det kan man, men hvad med Browsere, hvad med Skærmdump etc.
Hide When Printing er en option du kan sætte på HideWhen tekst properties
Avatar billede jogii Nybegynder
22. januar 2007 - 22:08 #2
Men det er kun Notes klienten der kan den slags. Man kan også sætte Prevent copy/paste ...
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2007 - 22:08 #3
Lige netop denne database kan man ikke tilgå via Web !
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2007 - 22:12 #4
Det var en anmodning fra Ledelsen om man kunne besværliggøre det !
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2007 - 16:52 #5
Hmm, Ledelsen har ændret mening og nu må alle alligevel godt printe ! Smid et svar.
Avatar billede jogii Nybegynder
17. februar 2007 - 17:10 #6
Ja, sådan plejer det at gå. Når noget er for besværligt at implementere, så er det ofte ikke fordi det er umuligt, men fordi det er en dårlig ide. Det er rart at se at I har en ledelse der tør ændre beslutninger til det bedre ... ok, det er seævfølgelig også et spørgsmål om udgangspunktet :-)