Avatar billede romer82 Nybegynder
22. januar 2007 - 11:47 Der er 7 kommentarer

hvad kan der være galt med windows xp

jeg har lige fået min computer til at virke efter lang tid, har fået et nyt motherboard..

Nu har jeg så et stort problem. Jeg har installeret Windows xp sp2 dansk og installeret alle drivere til bundkort og grafikkort.

Efter jeg installere en opdatering til windows, tror det er windows installer, så genstarter jeg og den kommer kun til windows opstartsbilledet.. Så bliver den bare stående der.. Den kommer ikke videre..

Msi K8N Fi bundkort
Amd 3500 + processor
1gb Kingston hyperx ram
Geforce 7800 gt grafikkort
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
22. januar 2007 - 11:50 #1
Mystisk, prøvet at starte op i fejlsikret tilstand?
Avatar billede romer82 Nybegynder
22. januar 2007 - 13:04 #2
jaah. .det kan den godt.. men det er jo ikke holdbart i længden.
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
22. januar 2007 - 13:14 #3
Nej det ved jeg ;) Prøv at tryk F8 under startop.. og vælg at starte i VGA mode..
Avatar billede romer82 Nybegynder
22. januar 2007 - 14:04 #4
hvad skulle det hjælpe :)?
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
22. januar 2007 - 15:05 #5
Prøv at køre en "chkdsk /r /p" fra din xp-skive
Avatar billede romer82 Nybegynder
22. januar 2007 - 15:11 #6
okay. det vil jeg lige prøve på.. det skal så også siges at jeg ikke installerede sata driverne under windows installationen... ved ikke om det kan ha noget at sige..
Avatar billede romer82 Nybegynder
22. januar 2007 - 15:25 #7
har heller ikke noget floppy drev installeret, det er vidst defekt.. ved ikke om det har noget at sige..