Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. januar 2007 - 10:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SolidWorks student design kit - Installations problem(er)

En af mine venner er begyndt på noget uddannelse (teknisk designer mener jeg det hedder) her har han fået fat i en udagave af solidworks (student design kit) som han må installere på sin egen pc hjemme.

men den stopper  2/3 dele inde i installationen og kommer ikke! videre - alle antivirus, firewall, popup blokkere samt antispyware programmer er deaktiveret.

hans pc bærbar 1,6 GHz -  512 MB ram og 40 GB ledig diskplads

Hvad kan være problemet??
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. januar 2007 - 07:53 #1
nåh intet hjælp at hente :(
Avatar billede swerfa Nybegynder
23. november 2008 - 11:49 #2
Hej Det virker som om det er en meget lille maskine til SW.

Hvad sker der når installationen stopper?
Hvilken version er det?
Hvilken windows version er det? Husk sp nr.
Hvilket skærmkort er der på maskinen?

SwErfa.dk