Avatar billede galan Nybegynder
21. januar 2007 - 21:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Position af flashanimationen

Hej Eksperter,

Jeg sidder og leger med noget flash til et portfolio, men er stødt på et problem med min flash præsentation som overlapper et dhtml script som jeg benytter til at fremvise billeder.

Jeg har leget lidt med css filen for at få det til at ligge på toppen, men kan ikke få det til at passe uden der er fejl.

Siden ligger på
http://www.dracos.dk/portfolio/index.html

og linket til css filen
http://www.dracos.dk/portfolio/lightbox.css

Kan jeg få flashvideoen til at ligge nedenunder på en eller anden måde?

Håber i kan hjælpe mig.

Venlig Hilsen
//Wulff
Avatar billede galan Nybegynder
21. januar 2007 - 22:44 #1
Har prøvet lidt frem og tilbage med at lave div bokse og lege lidt med z-index, men kan på ingen måde få det til at ligge over flash animationen.

Dog er der en undtagelse, når jeg roder rundt med det og tester i Firefox, kommer den af og til over flashanimationen, men ikke i IE.

Kan det på nogen måde lade sig gøre at få lave lag over flash, eller er definationen bare at Flash elementer ALTID vil være det øverste lag?
Avatar billede galan Nybegynder
21. januar 2007 - 23:21 #2
Så fandt ud af det efter lang tids søgen... Lukket