Avatar billede zicko Nybegynder
20. januar 2007 - 00:09 Der er 1 løsning

Erfaring med Toshiba Portege M400

Hej eksperter!!

Jeg står i den uheldige situation at min gode gamle bærbare (en Toshiba Portege M200 TabletPC) har fået smadret skærmen grundet et nedfaldent Mac-tastatur ;)

Derfor skal jeg til at se mig om efter en ny, har kigget lidt lunt på M400, men vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med denne? Godt som skidt! Og evt. forslag til andre TabletPC'ere?

pft :)
Avatar billede zicko Nybegynder
25. april 2007 - 22:53 #1
ik rigtig nogen erfaringer ;)

Har nu købt PC'en og har haft den nogle måneder, den kører super. Og efter en BIOS opdatering, kører blæseren kun meget sjældent, og den siger derfor næsten ikke noget ved brug.

Lukker spørgsmålet