Avatar billede kimse81 Nybegynder
19. januar 2007 - 11:48 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Gider I lige kaste et blik op denne log fil ?

Hejsa herinde - Syntes min maskine er begyndt at opføre sig mærkeligt trods jeg bruger mine virus programmer.

Har lavet en log fil - hvordan ser den ud ????

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\NCLAUNCH.EXe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\comp\hptskmgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\DOCUME~1\Kim\LOKALE~1\Temp\Midlertidig mappe 1 for hijackthis.zip\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O3 - Toolbar: SweetIM For Internet Explorer - {BC4FFE41-DE9F-46fa-B455-AAD49B9F9938} - C:\Programmer\Macrogaming\SweetIMBarForIE\toolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DXDllRegExe] dxdllreg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NCLaunch] C:\WINDOWS\NCLAUNCH.EXe
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_0_7 -reboot 1
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1111343298551
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {A18962F6-E6ED-40B1-97C9-1FB36F38BFA8} (Aurigma Image Uploader 3.5 Control) - http://light.gabs.dk/imageuploader/ImageUploader3.cab
O16 - DPF: {A1F2F2CE-06AF-483C-9F12-D3BAA72477D6} (BatchDownloader Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/PhotoSwap/DigWXMSN.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {B49C4597-8721-4789-9250-315DFBD9F525} (IWinAmpActiveX Class) - http://cdn.digitalcity.com/radio/ampx/ampx2.6.1.11_en_dl.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - WgaLogon.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing)
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Guard (AntiVirService) - AVIRA GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. januar 2007 - 11:50 #1
Ser ikke ud til at være noget snavs i den log
Avatar billede kimse81 Nybegynder
19. januar 2007 - 11:55 #2
Nå da da - Jamen så må jeg jo se hvad jeg kan gøre...

Nogle ideer hvis jeg siger at musen så sent som idag har sat sig fast så den bare bliver på sted og klikker helt vild uden man stoppe det ??
19. januar 2007 - 12:00 #3
Afinstaller
* SweetIM
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O4 - HKLM\..\Run: [DXDllRegExe] dxdllreg.exe
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: WRNotifier - WRLogonNTF.dll (file missing)

Genstart, kør en ny scanning med hijackthis, og kopier en frisk log herind til tjek.

NB: Inden næste kørsel med HiJackThis.exe skal du OMDØBE programfilen HiJackThis.exe til ALTERNATIV.exe , da visse uønskede elementer har en tendens til at skjule sig når der kører en process ved navn HiJackThis.exe !!!

------------------------------------------------------------------------

Det 'problem' med musen - prøv med en anden mus !!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. januar 2007 - 12:04 #4
SweetIM.exe seems to be creating a lot of questions. ZoneAlarm's anti-spyware function claims that it is spyware. No other anti-spyware vendor or anti-virus program that we can find agrees... Softpedia has certified the product as not having spyware. The company that makes SweetIM insists that it has no spyware.

From what we can tell, SweetIM is NOT spyware. We think it is a false positive from ZoneAlarm. However, all indications are that SweetIM is a pretty useless program to have, anyway.

Men om der er kommet nye info, skal jeg så ikke kunne sige
19. januar 2007 - 12:07 #5
... selve programmet (mere eller mindre brugbart) er ikke 'snavs' i sig selv men ka' let pege på elementer/tilbehør der derefter giver 'snavs' ...
Avatar billede kimse81 Nybegynder
19. januar 2007 - 12:28 #6
Hejsa - så tror jeg at de ovenstående ting skulle være fuldført.

Ny log fil :

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINDOWS\NCLAUNCH.EXe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\comp\hptskmgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\hijackthis\Virushælper.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NCLaunch] C:\WINDOWS\NCLAUNCH.EXe
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_0_7 -reboot 1
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1111343298551
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {A18962F6-E6ED-40B1-97C9-1FB36F38BFA8} (Aurigma Image Uploader 3.5 Control) - http://light.gabs.dk/imageuploader/ImageUploader3.cab
O16 - DPF: {A1F2F2CE-06AF-483C-9F12-D3BAA72477D6} (BatchDownloader Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/PhotoSwap/DigWXMSN.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {B49C4597-8721-4789-9250-315DFBD9F525} (IWinAmpActiveX Class) - http://cdn.digitalcity.com/radio/ampx/ampx2.6.1.11_en_dl.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - WgaLogon.dll (file missing)
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Guard (AntiVirService) - AVIRA GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
19. januar 2007 - 12:45 #7
... rent 'oprydningmæssigt ka' denne også smides ud:

O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] "C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_0_7 -reboot 1

på samme måde...
Avatar billede ejvindh Ekspert
19. januar 2007 - 12:55 #8
Angående SweetIM:
Kilde: http://www.sweetim.com/about_overview.asp -- klik på Privacy
"When you conduct a search through our toolbar, we send our advertising partner your IP so that they might be able to serve ads targeted to your location geographically."

Det må vist nærmest være definitionen på adware...
Avatar billede kimse81 Nybegynder
19. januar 2007 - 15:27 #9
Hejsa igen - så er programmet slettet og oprydningen gennemført.

Log filen -

ogfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\NCLAUNCH.EXe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\comp\hptskmgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\hijackthis\Virushælper.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NCLaunch] C:\WINDOWS\NCLAUNCH.EXe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\npjpi150_10.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1111343298551
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {A18962F6-E6ED-40B1-97C9-1FB36F38BFA8} (Aurigma Image Uploader 3.5 Control) - http://light.gabs.dk/imageuploader/ImageUploader3.cab
O16 - DPF: {A1F2F2CE-06AF-483C-9F12-D3BAA72477D6} (BatchDownloader Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/PhotoSwap/DigWXMSN.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {B49C4597-8721-4789-9250-315DFBD9F525} (IWinAmpActiveX Class) - http://cdn.digitalcity.com/radio/ampx/ampx2.6.1.11_en_dl.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - WgaLogon.dll (file missing)
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Guard (AntiVirService) - AVIRA GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Programmer\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
19. januar 2007 - 20:28 #10
... så er der ike mere at gi' af her - - -
"Hvordan synes du selv at det går?"
Avatar billede kimse81 Nybegynder
19. januar 2007 - 21:23 #11
Det lyder godt - jamen ingen tvivl om at der nok er mere der kunne tåle at blive slettet men har prøvet og det er ikke alt jeg kan få lov og slette da jeg får meddelelsen at programmet er brugt af en anden person eller program.....??

Men jo det har da hjulpet -!
19. januar 2007 - 22:57 #12
Der er ikke mere 'snavs' ifølge din Log...

Du er velkommen en anden gang...

Åbn en mappe, klik på Funktioner >Mappeindstillinger >Vis.
Sæt flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Sæt prik i "Vis ikke skjulte filer og mapper".

Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek.
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelsesfilerne.
Deaktiver systemgendannelse -> http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/deaktiver_systemgendannelse.htm
Genstart din computer - aktiver systemgendannelse. Dette gøres samme sted, hvor du deaktiverede, denne gang skal du blot aktivere.
Det vil også være en god idé manuelt at oprette et nyt punkt, som du kan navngive, og vende tilbage til, hvis du skulle få problemer af nogen art.

Et par artikler om sikker surfing finder du her:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14414

Safe Surfing...

PS: Deles med <ejvindh> !!!
23. januar 2007 - 23:44 #13
Ping...
Avatar billede ejvindh Ekspert
24. januar 2007 - 08:24 #14
Jeg springer over med point her. Jeg har jo bare kommenteret noget, der allerede VAR fundet. :-)
Avatar billede kimse81 Nybegynder
24. januar 2007 - 11:59 #15
OK