Avatar billede don_luca Nybegynder
17. januar 2007 - 23:32 Der er 2 kommentarer

Vurdering af www.wowpeek.com

Hejsa

http://www.wowpeek.com

Nogen som har nogle indspark til hvordan forsiden evt kan gøres lidt mere spændende? Ved godt det måske kræver lidt specialviden om world of warcraft - men alligevel.
Vi arbejer med en ny template med nogle andre elementer på:
http://www.wowpeek.com/html-preview/nyforside.html

Generel kritik er også meget meget velkommen!.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
17. januar 2007 - 23:50 #1
Jeg synes i har en virkelig flot side.
Overskuelig, nem og gå til, og en flot grafik.
Skulle jeg sige noget, så kunne hele siden centreres, så den kommer midt i skærmen, og "global search" kunne placeres nede i pergamentet, således man evt. fik plads til noget appetit vækker i banneret i den side.. Lidt ligesom jeres gamle side faktisk har.

Man kunne evt. gøre banneret lidt højere, så det ikke var helt gemt bag pergamentet.

Men super flot side.
Avatar billede kennith Nybegynder
19. januar 2007 - 17:45 #2
Jeg er enig, siden er superflot. Jeg ville også foretrække den var centreret og så en mikro detalje i Logoet syntes jeg måske teksten observing everything lige skulle et par pixel mod venstre det er nærmest ingen ting men når nu det er så pænt ellers så kommer man jo ned i de små ting...