Avatar billede koden Novice
17. januar 2007 - 15:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

En fælles hjemmeside til 150 lejligheder

Jeg bor i en ejendom hvor der er 150 leligheder.
Kan nogen give et godt bud på en simpel måde, at få en hjemmeside op at køre for ejendom?

Den skal i starten blot bruges til at informere på. Så kan vi altid se om vi får tid til at udbygge den eller lave den helt om.
Evt. med et forum så beboere kan skrive noget.

Så pt. er nem opsætning et must....Så simpelt som muligt...Jeg er ny hvad hjemmesider/forum angår, men ekspert i at bruge dem :-)
Avatar billede nico26 Nybegynder
17. januar 2007 - 15:10 #1
Jeg vil foreslå et content management system

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-37,GGLJ:en&q=cms
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
17. januar 2007 - 15:27 #2
Vil helt klart anbefale Joomla CMS: www.joomla.org
Avatar billede alsc Nybegynder
17. januar 2007 - 15:40 #3
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. januar 2007 - 16:51 #4
Jeg kan tilslutte mig dotcoms anbefaling af Joomla, som i øvrigt er gratis. Et CMS er ideelt til system hvor flere brugere skal kunne bidrage.

En mere simpel løsning ville være kun at have et forum og så et par (statiske) sider der forklarer om boligforeningen.
Avatar billede koden Novice
17. januar 2007 - 20:30 #5
OK. Den med forum overvejer jeg også.
Men hvordan er det lige man får fat i sådan et.
Jeg har selv et par favorittyper jeg bruger.

F.eks. denne type:
http://octaviaklub.136.testsider.dk/log/index.php

Hvis I kan se det...
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. januar 2007 - 20:49 #6
Den du peger på er baseret på vBulletin (http://www.vbulletin.com/) som vist koster penge. Et alternativ kunne være PhpBB (http://www.phpbb.com/).
Avatar billede koden Novice
12. februar 2007 - 20:59 #7
svar bare alle. gode råd alle sammen
Avatar billede old-faithful Praktikant
12. februar 2007 - 21:12 #8
OK. Her er mit svar.
Avatar billede alsc Nybegynder
13. februar 2007 - 13:41 #9
Et stk. svar.