Avatar billede phospheer Nybegynder
17. januar 2007 - 03:12 Der er 9 kommentarer

Blokeret side?

Hej!
Sidder lige og surfer rundt på nogle sider, og så render jeg ind i det problem at hver gang jeg prøver at komme ind på én bestemt side, så siger windows at 'iexplore.exe har lavet en fejl og afsluttes'.. Det sker hver gang jeg prøver at komme ind på sitet, og det sker fra begge mine computere! Så det er nok næppe en indstilling på computeren der forårsager det, eller?
Da fejlmeldingen kom op prøvede jeg at få vist fejlsignaturen. Den lyder:
'AppName: iexplore.exe    AppVer: 6.0.2600.0    ModName: mshtml.dll
ModVer: 6.0.2600.0    Offset: 0010471a'

Håber nogen kan hjælpe med at finde ud af hvad der kan være problemet.. :)
På forhånd tak!
Avatar billede allanfo Praktikant
17. januar 2007 - 04:08 #1
Kom med et link, så kan vi se, om det er et lokalt problem.
Avatar billede phospheer Nybegynder
17. januar 2007 - 13:51 #2
www.hotpeople.dk

Til tider lykkes det mig at komme kortvarigt ind, hvis jeg fx søger efter siden på google og går ind under en af undermenuerne.. Men det varer højst 1-2 min, så ryger jeg ind i samme problem..
Avatar billede allanfo Praktikant
18. januar 2007 - 01:53 #3
Nu har jeg fjollet rundt på siden i et stykke tid, helt uden problemer. Men du kunne jo opdatere til Explorer 7, og se om problemet ikke forsvandt.
Avatar billede phospheer Nybegynder
18. januar 2007 - 14:29 #4
Når jeg er inde på http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx for at downloade IE7 virker ingen af de versioner der ligger til XP.. Hverken den til SP2 eller til Pro x64.
Når jeg prøver at køre SP2 versionen, siger computeren at servicepakken ikke understøttes. Og når jeg prøver at køre Pro x64 versionen, siger den at det ikke er et gyldigt win32 program..

Så kan ikke få opdateret min IE..
Avatar billede allanfo Praktikant
18. januar 2007 - 16:34 #5
Hvilket operativsystem bruger du? Bemærk, at du skal have en gyldig licens til XP, før du kan få IE7.
Avatar billede phospheer Nybegynder
18. januar 2007 - 19:58 #6
Det er XP Pro fra 2002, og regner med det er SP1 når nu SP2 ikke virker.

Det er en version jeg har lånt, og således ikke en jeg har købt. Men den version jeg har lånt er givet i licens til en gren af en kommune og sådn, så den burde kunne fungere til flere..
Avatar billede allanfo Praktikant
20. januar 2007 - 22:28 #7
Hvilken fejl kommer den med hvis du trykker start/alle programmer/windows update?
Avatar billede phospheer Nybegynder
22. januar 2007 - 10:55 #8
Der kom ingen fejl, den opdaterede uden problemer..
Avatar billede phospheer Nybegynder
29. januar 2007 - 21:48 #9
Jeg får præcis samme fejl med min bærbare computer på selvsamme side. Den har en anden version af windows, ved ikke umiddelbart hvilken.
Da jeg så prøvede en helt tredje computer, igen med en anden version af windows, på samme net, så virkede siden fint..

Ved ikke lige hvad der kan være problemet..