Avatar billede uffesteenberg Novice
15. januar 2007 - 16:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Redigere EXIF-data i TIFF

Jeg har bunker af fotos i same mappe.. når mit kamera skyder i TIFF-format er EXIF-data'ene ikke så detaljerede som i JPEG... f.eks. er der ikke oplysninger data/tidspunkt ("billede taget d.)..

Kan jeg selv tilføje det til EXIF-data med et eller andet program eller lignende???
Avatar billede milter Ekspert
15. januar 2007 - 21:15 #1
Prøv at kigge på det her:

http://www.sno.phy.queensu.ca/~phil/exiftool/

Jeg bruger selv IMatch, men det er ikke gratis. Så vidt jeg kan se, er Exiftool gratis.
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. januar 2007 - 11:52 #2
Cool... smid svar ;-)
Avatar billede milter Ekspert
17. januar 2007 - 13:40 #3
... kommer her med tak for point :)