Avatar billede knso00 Nybegynder
15. januar 2007 - 09:36 Der er 1 løsning

Opgave: Opsætning af eCommerce

Hejsa - jeg fik i december en opgave med opsætning af en eCommerce internetshop samt noget grafisk arbejde på siden. Desværre er jeg lidt oversvømmet af andre ting lige nu, så jeg søger en, der kan klare den tekniske del af opsætningen.

Der er ikke de helt store penge i det, men det kan vi jo lige snakke om, hvis du er interesseret. Du får 6/7 af lønnen, da jeg bare skal have opgaven lukket hurtigst muligt.

Siden skal være meget enkel og der er foreløbig kun én vare, der skal sælges. Jeg har allerede gjort starten af arbejdet og lagt eCommerce op og fået det til at køre - så det drejer sig groft sagt om tilpasning og integrering af betalingssystem fra ePay.

Skriv på kasperns@gmail.com

Mvh Kasper
Avatar billede knso00 Nybegynder
25. januar 2007 - 01:13 #1
Så har jeg fået nok henvendelser - tak!