Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2007 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

internal error 500 ved asp sider

Hej jeg har lige installeret IIS, og det virker tilsyneladende okay hvis jeg har en default.htm kan jeg se den på http://localhost men jeg kan ikke se asp sider. Så siger den bare intern fejl 500. Hvad skal jeg prompte før jeg kan få lov til at se asp sider?
Avatar billede keysersoze Guru
14. januar 2007 - 14:17 #1
som udgangspunkt skal du ingenting gøre - men for at lette fejlsøgningen skal vi se en rigtig fejlmeddelelse;

funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"
Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2007 - 14:31 #2
jeg får beskeden: Den anmodne ressource er i brug
Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2007 - 14:38 #3
arh fug fandt sgu ud af det at last... det skal siges jeg sidder på en xp home såeh, der er et hav af work-arounds og sårn - tark fordi du kiggede forbi. Du kan score point hvis du dropper et svar.

Problemet lå i application protection der skulle sættes til low :)
Avatar billede keysersoze Guru
14. januar 2007 - 14:41 #4
ja - iis på home er lidt tricky :)
Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2007 - 15:05 #5
Indeed ;) thx anyway