Avatar billede goldenbaek Nybegynder
13. januar 2007 - 23:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

widescreen eller ej??

Jeg skal have mig en ny skærm. Det skal selvfølgelig være en fladskærm, men skal jeg købe en widesceen eller bare en almindelig. Bliver det hele ikke trykket sammen ved en widesceen eller kommer der sorte bjælker som på et almindelig tv når man ser en widesceen film  på et alm. tv. Jeg skal ikke bruge skærmen til at se film eller spille på, skal bruges til at surfe samt billeder.
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2007 - 23:56 #1
der sker ingen af de nævnte ting - du får bare et breddere arbejdsområde. dvs fx i stedet for at køre med på 4x3 opløsning kører du med en 16x9 opløsning.
Avatar billede simlau Nybegynder
14. januar 2007 - 00:21 #2
For et ½ år siden ville jeg har sagt alm skræm, men efter at have prøvet vista, og er kommet til at arbejde med mange ting på en gang, vil jeg super gerne have en widescreen da det er mere plads til at have flere ting åbne på en gang.

Mht. vista, er det bygget til widescreen skærm, da du så kan have din "bar" med alle dine vigtige oplysning liggende ude i højre side og stadig have plads til at surfe på.

Dog ville jeg sige man skal op i den opløsning der hedder 1680 x 1050, før det er sjovt.

Du kan læse mange anmelders af skærme på http://www.flatpanels.dk/index.php
Avatar billede keysersoze Guru
09. februar 2007 - 23:44 #3
lukketid?