Avatar billede Tage Nybegynder
12. januar 2007 - 22:59 Der er 3 kommentarer

Sletning af mailkonto

Jeg har en mailkonto hos www.yahoo.dk og www.mybudweiser.com.
Jeg ønsker at slette min mailkonto hos begge, så jeg ikke får flere mail.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2007 - 23:16 #1
. Hvis du beder Yahoo! om at slette din Yahoo! konto, deaktiveres den og slettes fra vores aktive brugerregistreringsdatabase efter tre måneder. Det gør vi for at kunne gendanne din konto, hvis du slettede den ved en fejl, og for at forhindre svindel med kontoen.
Vil du stadig slette din konto?
Her er nogle situationer, hvor det ikke er nødvendigt at slette din konto:

Jeg vil oprette en ny konto
På Yahoo! er det muligt at oprette så mange konti (og emailadresser), du vil! Det betyder, at du sagtens kan beholde din første konto og oprette 1, 2 eller flere. Du kan oprette en ny konto ved at klikke her

Jeg har glemt/mistet min adgangskode
Ingen panik! Du kan få en ny adgangskode ved at bekræfte de oplysninger, du opgav, da du registrede dig hos os.
Få en ny adgangskode her
Hvis du ikke kan bruge formen, er du velkommen til at kontakte os ved at udfylde denne formular

Jeg vil ændre min adresse fra .dk til .com
Dette er desværre ikke muligt. Hvis du vil have en .com adresse, er du nødt til at oprette en helt ny konto hos Yahoo.com
Hvis du stadig vil slette din konto, beder vi dig udfylde denne formular http://add.yahoo.com/fast/help/dk/mail/cgi_account

BEMÆRK: Hvis du vil have lukket din Yahoo!-konto, lukker vi også alle andre tjenester, der er tilknyttet dit Yahoo! ID, dvs. Mail, profiler, grupper, som du har grundlagt eller er medlem af, finansporteføljer osv. Du kan ikke få adgang til nogen Yahoo!-tjenester med dette ID, eller med tilknyttede aliaser, når først din konto er lukket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2007 - 23:17 #2
Avatar billede Tage Nybegynder
14. januar 2007 - 20:48 #3
tak for svar, jeg beholder mailadresserne.