Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
11. januar 2007 - 11:43 Der er 7 kommentarer

Ændre fil-format

Hej,

Jeg har udpakket en .thm fil, redigeret i den, men hvordan får jeg den så samlet til .thm igen? har nogle forskellige zip-programmer.
Har læst på nogle forumer at man bare kan gemme det som f.eks .zip og så bare omdøbe den. Det virker bare ikke, .thm bliver bare en del af filnavnet, ikke formatet. Er der nogle indstillinger man kan pille ved for at få det til at virke?

på forhånd tak
11. januar 2007 - 11:54 #1
Slå visning af filnavn til, før du omdøber filen.

Funktioner->Mappeindstillinger, fanen Vis
Fjern markering for feltet: Skjul filtypenavnet for kendte filtyper

Herefter omdøbes filtypen.
11. januar 2007 - 11:55 #2
Rettelse: Slå visning af filTYPE til, før du omdøber filen.
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
11. januar 2007 - 12:00 #3
Super, det var lige det der sku til. Takker.. smider du et svar, smider jeg point :-D
11. januar 2007 - 12:09 #4
OK, det får du her!
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
11. januar 2007 - 12:16 #5
takker
15. januar 2007 - 12:10 #6
Lukketid?
25. januar 2007 - 14:24 #7
HALLOOOOOOO!!!!!!!