Avatar billede edbmongolen Nybegynder
11. januar 2007 - 08:05 Der er 4 kommentarer

Problemer med login på websted

Hej Eksperter har et stort problem som jeg håber i kan hjælpe mig med :-)
På vores hjemmeside www.alleroed-mc.dk , har vi en login funktion hvor medlemmer kan se diverse ting omkring klubben, men efter mange har fået IE 7.0 er der problemer, den skriver dette websted bruger et vindue med programkode til at bede dig om nogle oplysninger, men du får ikke mulighed for at ændre noget fordi et login vindue er aktivt, spørgsmålet kommer så nu: Hvad kan man dog gøre ??, har intet med popup stopperen at gøre tror jeg, fejlen kommer stadig selvom den er slået fra.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
17. januar 2007 - 14:09 #1
der findes en "Tillad websteder at bede om oplysninger ved hjælp af scriptvinduer." i internetindstillinger->sikkerhed, har du tjekket at det ikke er der problemet ligger?
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
28. januar 2007 - 02:49 #2
Tak min ven det virkede :-)
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
28. januar 2007 - 02:51 #3
er lidt usikker på om du har fået dine point ??
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
29. januar 2007 - 09:29 #4
Jeg skal først give et svar som du så accepterer..