Avatar billede odajensen Nybegynder
11. januar 2007 - 07:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg med ASP

Jeg er en civil, ikke-ekspert internetbruger som er på udkig efter et godt og billigt domæne (ikke.dk) der understøtter PhP og MySQL og har måske også fundet det, men mit spørgsmål er nu:

Har jeg brug for ASP? Det er billigere uden, men kan jeg få brug for det i fremtiden?

Det domæne jeg har fået anbefalet er: http://www.lunarpages.com/

Kender I det?

Anne
Avatar billede odajensen Nybegynder
11. januar 2007 - 07:46 #1
Hvad med

"Java/JSP Enabled Account", og "Dedicated IP"?

Hvad skal det bruges til?

Jeg sætter lidt flere points på.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. januar 2007 - 07:53 #2
Du har kun brug for ASP hvis du vil skrive ASP ;) Men hvorfor gøre det når du har PHP?
Java/JSP er det samme, det skal du kun bruge hvis du vil skrive JSP...
Dedicated IP er så dit domæne har sin egen IP (det er ikke normalt), og du kan formentlig få en fast IP hvis du får brug for det... Fast IP er nødvendigt hvis du skal bruge SSL.
Avatar billede odajensen Nybegynder
11. januar 2007 - 08:54 #3
Hvad er SSL?

... Anyway, det var alt hvad jeg havde brug for at vide, smid et svar...
Avatar billede coderdk Praktikant
11. januar 2007 - 09:14 #4
SSL er Secure Sockets Layer - Altså en sikker forbindelse, som ved netbutikkøb, og netbank osv :)
Avatar billede odajensen Nybegynder
11. januar 2007 - 09:22 #5
Tak