Avatar billede bullemand Nybegynder
09. januar 2007 - 10:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad mangler der?

Har netop oprettet en drengerøvsforum for 2 dage siden.
Medlemstilgangen gar været god i og med at der allerede er ~ 25 medlemmer. Dog synes jeg selv at der mangler lidt.

Går selv med lidt tanker om hvad jeg kunne tænke mig, men hvad synes I?

- Portal-forside, hvor nyheder og lign. bliver vist?
- chat - eksternt program som bliver implementeret på siden
- Download sektion

Hvad synes I kunne gøres ved siden?

Link: www.buldis.dk
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
09. januar 2007 - 10:45 #1
tja savner nu altid en god intro :P feks i flash eller lign, men ellers ret nice side :P cute chick som er på forsiden ;)
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. januar 2007 - 10:55 #2
Havde også lidt i tankerne at lave en flash intro. Studerer nemlig til Multimediedesigner, så har ingen problemer med at lave sådan én, men tit så gider folk ikke at vente på at en intro loader færdigt...

Men hvis du synes at tøsen på forsiden er lækker, så tjek dem i amatør. Tro mig, du bliver ikke skuffet :-)
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
09. januar 2007 - 11:07 #3
hehe personligt syns jeg intro siger alt om en site.. så ville da råde dig til det :) men det er jo en smags sag :P hehe vil da kigge :D
Avatar billede maqhem Nybegynder
09. januar 2007 - 16:40 #4
For at løse dit såkaldte problem med introen, skal du da bare lave en "skip intro".

Ellers synes jeg ikke, der mangler noget på dit site, og jeg tror ikke at introen er nogen god idé til dette site. Det ser flot og professionelt ud som det er, og efter min mening helt perfekt :)
Avatar billede maqhem Nybegynder
09. januar 2007 - 16:44 #5
... Derimod synes jeg at overskriften "Hende gad jeg godt knalde" er ret så upassende en titel til et galleri. Men det er jo en smags sag ;)
Avatar billede bullemand Nybegynder
23. marts 2007 - 15:30 #6
mig selv