Avatar billede peterpeter Seniormester
09. januar 2007 - 10:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google AdWords hos B-One

Hej Alle

Jeg skal lave en hjemmeside for nogle personer, der gerne vil leje en lejlighed ud...

I den forbindelse, vil de gerne have at den skal kunne findes - når man søger efter den...

Jeg plejer at bruge B-One, når jeg har lavet en hjemmeside tidligere, men jeg har aldrig brugt deres GOOGLE AdWords på 400 DDK.

Jeg har kigget på siden:
https://adwords.google.dk/select/steps.html

Dog er jeg lidt i tvivl om:

1.
Kan man risikere, at skulle af med "rigtige penge" når de 400 kroner er brugt op ?? - Får man så en regning eller hvad ??

2.
Kan man sætte loft på, således at der bruges så mange penge hver dag (ja) og 400 kroner i alt ??

3.
Hvad hvis der ikke kommer nogle tryk på ens link en dag, lægges "det ikke brugte daglige beløb" så oven i næste dags...

Tjaaa..... Jeg er lidt i tvivl om dette.

Er der nogen der har prøvet det og vil dele ud af deres erfaringer ???

Tak

Med Venlig Hilsen

Peter
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
09. januar 2007 - 10:18 #1
Du kan bare bruge løs....

1) Sålænge de ikke har din kontonummer så trækker/bruger de ikke mere....

2) Hvis det kun er 1 lejlighed, så bør du ikke sætte loft på....

3) Du har 400 (minus 40 i oprettelse) uanset om der nogle dage ikke klikkes

Et godt tip er at bruge overskriften/reklamepladsen rigtig.... Er det en lejlighed i Esbjerg, så ville det jo være spild af penge hvis en københavner klikker, så derfor skriv hvor det er, så er du sikker på at det er potentielle kunder der kommer ind...

Held og lykke.....
Avatar billede agertz Nybegynder
11. januar 2007 - 15:54 #2
Det virker ikke optimalt!
Vi fik ikke vores hjemmeside på dengang.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
11. januar 2007 - 16:02 #3
Det virker da helt optimalt ??

Hvad mener du agertz