Avatar billede dlc Nybegynder
09. januar 2007 - 02:01 Der er 2 kommentarer

USB HD der ikke vil lade mig komme ind i mapperne

Hej Jeg har en USB HD der har kørt sindsygt godt mellem min lille laptop og min Server(windwows 2000 pro) Forleden lavede jeg en fejl og kom til at makere alle mine HD inde i windows explorer på Windows 2000. Derefter ville den ikke lade mig gå ind på min partitonerede dele eller undermapper. Jeg checkede med microsoft.com og løsningen er som sådan ok, bare meget meget langsommeligt. Jeg skulle give hver enkelt mappe og undermapper mulighed for at jeg havde rettigheder til dem.. det tager jo langt tid.
Fejlen jeg får når jeg forsøger at gå ind i en mappe er følgende:
"X:\xxx er ikke tilgængelig"
"adgang nægtet"

Jeg har også forsøgt at få adgang til mine filer på min laptop da denne kører på xp pro SP2 men også uden held.
Det er en USB 2.0 ekstern HD med 6 partitioner.
plz help
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. januar 2007 - 02:10 #1
istedet for at gøre det på hver enkelt mappe, så overtager du ejerskab af hele disken (ved at vælge egenskaber for disken og sikkerhed, avanceret, og overtag ejerskab)
Avatar billede dlc Nybegynder
10. januar 2007 - 02:07 #2
(ved at vælge egenskaber for disken og sikkerhed, avanceret, og overtag ejerskab)
Det lyder godt, men jeg har ikke noget faneblad der hedder sikkerhed under egenskaber, selv hvis jeg forsøger med en enkelt mappe er der intet. Inde i hjælp står der lignende information men jeg har intet der hedder sikkerhed. hva nu?