Avatar billede curriculum Nybegynder
08. januar 2007 - 19:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Submit problemer på masterpage

Jeg har lavet et projekt fra .Net 1.1 om til .Net 2.0 med masterpage, men jeg er havnet med et mærkeligt problem.

Jeg har en login side, men submit knappen vil ikke ekskvere.
Har noget et bud hvorfor ?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
08. januar 2007 - 19:54 #1
Har du copy/pasted koder eller filer over?
Avatar billede curriculum Nybegynder
08. januar 2007 - 20:00 #2
Html koden ja, men ikke vb koden.

Der er to textboxe og en knap, helt simpel. Så har jeg en Sub event til knappen, men den vil ikke eksekvere.
Avatar billede curriculum Nybegynder
08. januar 2007 - 20:03 #3
Siden der ikke eksekverer ligger i en undermappe på webbet.

Jeg har en masterpage i selve root'en på webbet, samt denne ikke fungerende masterpage i undermappen.
Avatar billede curriculum Nybegynder
08. januar 2007 - 20:06 #4
Alle knapper på masterpagen i root'en virker som de skal. Det kun knapper på masterpaget i undermappen, der ikke fungerer.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
08. januar 2007 - 20:09 #5
passer codefile og inherits med den nye side?
Avatar billede curriculum Nybegynder
08. januar 2007 - 20:16 #6
Ja de gør. Jeg har lavet rigtig mange hjemmesider, men dette har jeg aldrig oplevet.

Problemløsning som jeg kunne forestille mig er f.eks. en "aktivering" af events e.l., men jeg er bare rådeløs lige nu..
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
08. januar 2007 - 20:23 #7
hmm - hvad med at lave en lille demo masterpage fra bunden liggende i din undermappe uden copy/pasted for at se om det kan virke?
Avatar billede curriculum Nybegynder
08. januar 2007 - 21:05 #8
Ja nu begynder det at se rigtigt ud.

Eneste åbenlyse ændring jeg havde lavet på den masterpage, der ikke fungerede, var at jeg havde omdøbt den til "AdminPage.master", det så umiddelbart ud til at gøre en verden af forskel. Jeg omdøbte filen, uden at tænke på konsekvenserne.
Avatar billede curriculum Nybegynder
08. januar 2007 - 21:26 #9
Du må gerne sende et svar...
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
08. januar 2007 - 21:34 #10
svar :)