Avatar billede ThomasK Nybegynder
24. maj 2001 - 11:31 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Min Mus lagger!

Jeg prøver på og spille CS men så lagger min mus og mit keyboard rimelig meget... jeg troede det kun var i CS men også i UT så jeg ved ikke hvordan man skal gøre.. Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede well_r Nybegynder
24. maj 2001 - 11:32 #1
programmer 3d?

er det noget med dine 3dprogrammer eller er det i alle programmer?
Avatar billede nomiz Nybegynder
24. maj 2001 - 11:36 #2
Prøv at brug OpenGL istedet.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
24. maj 2001 - 11:39 #3
Jeg har prøvet alt det der... men der sker intet...
Avatar billede milo Nybegynder
24. maj 2001 - 11:44 #4
har du USB? i så fald er det derfor...fx usb mus \"lagger\" når computeren arbejder meget...så måske du ikke har ressourcer nok, eller har for mange usb enheder tilsluttet
Avatar billede makse Nybegynder
24. maj 2001 - 11:44 #5
Har du installeret DirectX, Opdateret driverne til grafik- Lyd og bundkort?
Hvilket operativesystem kører du med?
Drivere kan du finde på www.tweakup.dk - Download
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. maj 2001 - 13:33 #6
hvad kram har du i din maskine??
hvilken mus og keyboard. Hvis det er trådlåst så prøv at skift batterier..

Hvis det er fordi at den er mega lang tid om at reagere på dine bevægelser så skift til opengl, den virkede for mig. =)
Avatar billede pringle Nybegynder
27. maj 2001 - 19:47 #7
Jeg har hørt, at der kan være problemer med nogle af Logitechs smarte musedrivere...så hvis det er en Logitech mus kunne du måske prøve at afinstallere den og installere en helt regulær Windows driver til musen.
Desværre mangler man så nogle gange nogle ekstra software features til musen...
Avatar billede mismis Nybegynder
28. maj 2001 - 15:17 #8
Hej du der

jeg har haft samme problem som dig
i næsten alle spil på et tidspunkt
jeg kørte der med et gforce 2 kort
og fandt ud af at det var den version af nvidia driver jeg kørte der var problemer
jeg mener jeg kørte version 6.50

der var hele tiden et underligt lagg når jeg gik rundt i spil

så downloadede jeg en 7.xx fra rivastation.com ellre riva3d.com
og så ver det der ikke mere.

jeg istallerede den gamge igen og det kom tilbage
så jeg fadt mit problem håber måske det er det samme hos dig.

MVH

  MIS