Avatar billede leif Seniormester
05. januar 2007 - 23:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Set Require SSL connection på alle

Hej,

Er der ikke en måde at sætte "Require SSL connection" på alle databaser på 1 gang, da det vil kunne tildels afløse mit problem i forhold til: http://www.eksperten.dk/spm/754146

På forhånd tak

/Leif
Avatar billede mmmtm Nybegynder
06. januar 2007 - 11:49 #1
Du kan da - så vidt jeg husker - ihvertfald tvinge SSL connection igennem på serverniveau, så det er alle db på databasen der skal tilgåes via SSL. (se evt.  Setting up SSL on a Domino server i admin-hjælp)
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2007 - 19:11 #2
mmmtm -> Det var selvfølgelig en løsning og den løsning der nu bruges ! I en lidt anderledes form dog ! Da vi lader vores externe Webserver tage sig af alle port 80 forespørgsler og kun tillader port 443 på serveren ! :-)
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2007 - 19:11 #3
Smid et svar
Avatar billede mmmtm Nybegynder
12. januar 2007 - 23:28 #4
Oki :-)