Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
05. januar 2007 - 14:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lille assetdatabase der kan arbejdes videre på

Hej
Jeg har brug for en lille asset database som jeg kan arbejde videre på, er der nogen der ligger inde med et link?
Avatar billede mugs Novice
05. januar 2007 - 14:37 #1
Øhhh - Hvad skal den handle om?
Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
05. januar 2007 - 15:04 #2
En asset database er normalt e database til at holde styr på forskelligt inventar, og ordet bruges ofte om databaser indehldende oplysninger om forskelligt edb udstyr, som f.eks workstations, netwærksudstyr ect.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2007 - 09:15 #3
I de guided templates, som er i access, er der en database, som hedder asset tracking!~)

Ny database>templates denne computer>faneblad databaser>asset tracking
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2007 - 10:51 #4
Kunne det bruges...
Avatar billede musenogelefanten Nybegynder
22. januar 2007 - 18:41 #5
Ja den kunne være brugt såfremt jeg ikke allerrede var gået i gang. Men vi skal ikke være fedtede med de lovede point så de ryger afsted.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2007 - 07:34 #6
!~)