Avatar billede charliee Praktikant
04. januar 2007 - 15:31 Der er 6 kommentarer

Navigationsruden rødekrydser

Hej
Hvis man vil bruge et af de navigations"billeder"(det man klikker på for fx. at komme til siden kontak) eller hvad det nu hedder. Hvordan kan jeg få det til Ikke at blive rødekrydser. Hvordan eller hvor skal jeg oploade det til min hjemme side.
Jeg har det ikke på min hjemmeside pt. da jeg ikke kunne få det til at virke..
Avatar billede lordnelson Seniormester
04. januar 2007 - 15:49 #1
Hej
Gætter på du bruger frontpage 2000 ?

LN
Avatar billede hcma Novice
04. januar 2007 - 16:11 #2
allerførst skal du sørge for at billedet ligge i samme mappe som dit web. så tilknytter du bare et hyperlink dertil og uploader skidtet helt normalt.
Avatar billede charliee Praktikant
05. januar 2007 - 17:50 #3
I frontpage er der nogle "knapper" som man kan vælge, men hvis jeg vælger dem bliver de bare rødekrydser. Jeg tror at det er fordi, jeg ikke får dem oploadet rigtigt.
Ville det være nemmere hvis man lavede mine egne "knapper" i et redigerings program, og så lavede et hyperlink til dem i frontpage.
Avatar billede hcma Novice
05. januar 2007 - 18:50 #4
ja, det vil nok være nemmere (og bliver garanteret også pænere) :o)
Avatar billede lordnelson Seniormester
06. januar 2007 - 09:38 #5
Det var jo derfor jeg spurgte om det var frontpage 2000.........
for i frontpage2000 er de der "navigations" knapper lavet
med java , i senere udgaver med javascript.

Hilsen
LN
Avatar billede charliee Praktikant
06. januar 2007 - 10:30 #6
Jeg har frontpage 2002..
Jeg tror at jeg vil lave mine egne "knapper", hvis det bliver bedre/pænere:)

I mit frontpage er der også lavet nogle "navigations knapper", men jeg ved ikke om det er med java eller java script:b