Avatar billede krogh-larsen Nybegynder
03. januar 2007 - 23:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

2 mail konti - 1 outlook

Hejsa!

Min kæreste og jeg benytter kun en computer til mail, men har hver sin konto... hvorledes opsættes outlook til at håndterer 2 brugere - helst uden exchange...

HJÆLP!!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
03. januar 2007 - 23:29 #1
Du skal blot oprette 2 mail konti til Outlook.

Start --> kontrol panel --> post --> email konti.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
03. januar 2007 - 23:30 #2
Du skal blot tilføje endnu en email konto til outlook der.
Avatar billede krogh-larsen Nybegynder
03. januar 2007 - 23:38 #3
Hej Mads... Det var nu ikke helt det jeg mente... vi har allerede hver vores mail adresse, men vi ønsker at logge på det samme outlook program, men således at vi kun ser hver vores egen mail adresse...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
03. januar 2007 - 23:40 #4
Spørg Outlook ikke efter hvilken profil der skal anvendes hver gang i åbner Outlook?

Sorry jeg misforstod.

mvh
Mads
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
03. januar 2007 - 23:59 #5
I kontrol panelet vælger du Mail og så vælg "Show Profiles" Der kan du så tilføje de antal profiler du har brug for. Når du starter Outlook næste gang så vil du blive spurgt hvilken profil du vil bruge og så vælger du en af dem og sætter mailen op på den, lukker outlook og starter igen og vælger den anden profil og sætter mailen op der.

Håber mit svar kunne hjælpe, vil gå i seng men skriver igen i morgen hvis du har brug for ekstra hjælp.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. januar 2007 - 00:30 #6
Du kan enten vælge at Outlook skal vælge en af de profiler som er opretter som net-base siger eller at du skalvælge den manuelt.

JEg smider også et svar som du blot kan afvise hvis du mener.

håber det hjælper.

mvh
Mads
Avatar billede krogh-larsen Nybegynder
04. januar 2007 - 08:35 #7
Takker til begge...