Avatar billede grantland Novice
03. januar 2007 - 16:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

film konvertering

jeg har lige fået en ipod som kan afspille film, men hvordan konvertere jeg en film så den kan afspilles på min ipod og hvilken format skal filmen være i for at kunne gører på ipoden?
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
03. januar 2007 - 17:07 #1
hey Grantland.

CloneDVD mobile konverterer dine DVD film hurtigt og let til et format passende til mobile enheder (Sony PSP og Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision, osv.) Du kan også konvertere dine DVD film til andre filformater såsom DivX, XviD, AVI, MP4, osv.

Se dine film medens du er på farten
Med CloneDVD mobile kan du lægge dine favoritfilm eller TV serier på dit mobile udstyr og se dem hvor og hvornår du ønsker. Lad dine børn se deres favorittegnefilm i bilen.

Integrationen af den brugervenlige brugerflade af Elby's CloneDVD og det veldesignede open source project MEncoder som konverteringsengine gør CloneDVD mobile til et hurtigt produkt som er let at anvende og til en overkommelig pris.

Kopiering af en DVD til din mobile videoafspiller sker med få museklik og uden først at skulle rippe til harddisken. Bemærk at kopiering af beskyttede DVDér også kræver AnyDVD.

/rtkprtkp
Avatar billede rtkprtkp Nybegynder
03. januar 2007 - 17:09 #2
Det her link, kan nok også godt hjælpe dig

http://www.codecs.dk/kategori.php?kategoriid=7
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
03. januar 2007 - 18:18 #3
ipod bruger Mp4 format.
Avatar billede nva Praktikant
04. januar 2007 - 11:45 #4
Denne burde kunne konvertere til det format du skal bruge http://www.erightsoft.net/SUPER.html - den er gratis.
Avatar billede nva Praktikant
06. januar 2007 - 17:35 #5
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. marts 2007 - 14:42 #6
gør jeg også..O)
Avatar billede nva Praktikant
07. marts 2007 - 10:08 #7
Hvad brugte du så til at konvertere med?