Avatar billede grafik-anders Mester
03. januar 2007 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Redelegering af domænet annejuhl.com, men det virker ikke?

Hej

Jeg har forsøgt at lave en redelegering af domænet annejuhl.com, men jeg kan ikke få det til at virke. Er der en, som kan hjælpe mig med at finde fejlen?

Jeg benytter mig af gratisDNS.dk, som også har de fleste af mine andre domæner uden problemer, men ikke denne.

Følgende viser min opsætning af redelegeringen: http://www.andersborg.com/opsaetning.gif

Siden, som jeg gerne vil have annejuhl.com til at henvise til ligger ved siden af min egen hjemmeside på adressen: http://www.andersborg.com/anne/

Jeg håber, at der en som kan hjælpe mig!

/Anders
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2007 - 14:20 #1
Det ser ud til virke - du skal blot give DNS-serverne rundt om en halv dags tid til at opdage ændringen.
Avatar billede grafik-anders Mester
03. januar 2007 - 15:01 #2
det eneste jeg har rettet idag er, at jeg har tilføjet et "/" efter http://www.andersborg.com/anne, - skulle det virkeligt være derfor, at det ikke virker?
Avatar billede grafik-anders Mester
02. juli 2008 - 21:59 #3
Vil du sende et svar?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2008 - 23:24 #4
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter dit eget svar.
Avatar billede grafik-anders Mester
03. juli 2008 - 09:28 #5
OK, - jeg går nu heller ikke selv op i den slags, men jeg har fået besked på at få mine spøgsmål afsluttet og vil derfor overholdes spillets regler :)