Avatar billede phuc69 Juniormester
03. januar 2007 - 12:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Voicespeed dial qtek 9100

Hej eg har en qtek 9100 med voicespeeddial. Her har jeg fået tilføjet en stemme kode til et telefon nummer. Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan tilføje flere stemme koder. Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. januar 2007 - 13:16 #1
På min 9100´er, er det bare at finde kontaktpersonen du vil lave taleopkald til, vælge "Menu" og vælge "Tilføj stemmekode"...
Avatar billede phuc69 Juniormester
03. januar 2007 - 14:53 #2
Det menu punkt har jeg ikke.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. januar 2007 - 15:23 #3
Hmm - hvilken firmware kører du med? har du den nyere AKU2?

Ude fra "Skrivebordet" vælger jeg "Kontakter" nede i venstre hjørne.

Her vælger jeg den person, jeg vil lave stemmekode til.

Så vælger jeg "Menu" nede i venstre hjørne, og her er det nederste punkt "Tilføj stemmekode".

Der KAN være forskel i de forskellige firmwareudgaver - jeg kører 2.18.7.5 DAN ROM udgaven. Kører du en anden version, er der ikke nødvendigvis ensartethed mellem vores maskiner - men det burde der nu ikke....
Avatar billede phuc69 Juniormester
03. januar 2007 - 19:40 #4
Jeg har samme rom, så det skulle ikke være problemet. Mine kontakter er venstre det samme er menu. Men der er ikke nogen tilføj stemmekode
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. januar 2007 - 21:50 #5
Okay - det lyder noget mystisk...

En anden indgangsvinkel jeg har fundet, er via start->indstillinger. Fanebladet "Personlig" har en "Talt Hurtigt opkald". Prøv med den...
Avatar billede phuc69 Juniormester
04. januar 2007 - 10:31 #6
Den var heller ikke der. Jeg har dog fundet filen i windows mappen. Den hedder cvdsetting. Kan dog stadig ikke forstå hvorfor den ikke er i nogle menuer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. januar 2007 - 11:56 #7
Næ - noget tyder på det ikke er installeret rigtigt...
Avatar billede phuc69 Juniormester
24. januar 2007 - 14:23 #8
ingen løsning lukker