Avatar billede cruiser79 Nybegynder
03. januar 2007 - 01:06 Der er 7 kommentarer

Menu_click problemer.

Hejsa

hver gang jeg bruger følgende på min side :

<td width=1% class=Header align=right>
  <input style="font-size:10" type=button value=Bruger onClick="menu_click('bruger', '<?echo $stuff[1]?>', '<?echo $nick?>', '<?echo $debat[aargang]?>');">
</td>
<td width=1% class=Header align=right>
  <input style="font-size:10" type=button value=Indlæg onClick="menu_click('debat', '<?echo $debat[nr]?>', '<?echo $titl?>', '<?echo $debat[aargang]?>', '<?echo $debat[id]?>');">
</td>

melder siden fejl ved at skrive : der opstod en fejl på siden. forneden. Jeg ved at det virker på en anden side jeg har men ken ikke få det til at virke på denne side.
Avatar billede coderdk Praktikant
03. januar 2007 - 09:21 #1
Der er sikkert en af dine felter ($debat[titl] måske?) der indeholder '
Avatar billede coderdk Praktikant
03. januar 2007 - 09:23 #2
Anyway, vis kilde og se hvad der står :P
Avatar billede cruiser79 Nybegynder
03. januar 2007 - 11:06 #3
okay det prøver jeg
Avatar billede cruiser79 Nybegynder
03. januar 2007 - 14:13 #4
Men der skal da være ' imellem de forskellige menu punkter skal der ikke ??

hvordan ville du kode det ??

jeg kan ikke få det til at virke.

vh Thomas
Avatar billede cruiser79 Nybegynder
03. januar 2007 - 14:36 #5
<td width=1% class=Header align=right>
  <input style="font-size:10" type=button value=Bruger onClick="menu_click('bruger', 'hh', 'Hanne', '03');">
</td>
<td width=1% class=Header align=right>
  <input style="font-size:10" type=button value=Indlæg onClick="menu_click('debat', '49', 'Kims Fest d. 9 Juni.', '03', '');">
</td>

her er hvad jeg får når jeg trykker vis kilde
Avatar billede coderdk Praktikant
03. januar 2007 - 17:49 #6
Hvad siger fejlen helt præcist? Hvordan ser menu_click ud?
Dobbeltklik på fejlikonet nede til venstre hvis du bruger IE, for der lader ikke til at være noget galt med selve kaldet.
Avatar billede cruiser79 Nybegynder
03. januar 2007 - 19:42 #7
Under fejl siger den "Et objekt var ventet"

og så kommer den med en fejl men på en linie der slet ikke har noget med de to knapper at gøre men har noget at gøre med profilbilledet på brugeren