Avatar billede Slawomir Seniormester
02. januar 2007 - 11:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Optrimmering af side

Hej

Jeg har en side på nettet som jeg vil gerne gør mere synlig, man jeg er løbet lidt tør for idéer hvor jeg kan tilføje den hen til og er det god idé at jeg bliver ved med at tilføje den til søgemaskiner, hvis ja hvilke land/uland? Jeg har også prøvet at tilføje den til siteadvise, man de har åbenbart juleferie ;-) jeg har også tilføjet metatag samt robots.txt
Jeg ved ikke helt hvordan jeg kommer videre nogen der har nogen gode idéer?

allerede kan jeg finde den på
google #3
alltheweb #2
yahoo #1
msn #1
live #1
altavista #1

venlig hilsen Slawomir
Avatar billede goose Nybegynder
02. januar 2007 - 14:58 #1
Med de placeringer har du da vist ingen problemer, men hvad søger du på for at opnå disse placeringer?

Hvad er det jeg ikke forstår ved dette spørgsmål?

/Goose
Avatar billede Slawomir Seniormester
02. januar 2007 - 16:20 #2
hej

jeg søger på de ting jeg har på sidden ;-)

skal jeg blive ved med at tilføje min side til andre sider? hvad er fordele/ulemper?
skal jeg reklamere? hvis ja hvor bliver jeg set mest?

siden er ret ny har kun haft små 400 besøg, jeg har på fornemmelsen at de fleste besøg har været søgemaskiner, det er hvertfald det som jeg kan se på statistikken.
jeg tænkte på at gør siden mere kendt og set så flere får kendskab til siden. er der nogen der har nogle forslag?

venlig hilsen Slawomir
Avatar billede Slawomir Seniormester
02. januar 2007 - 16:49 #3
og ang siteadvisor, jeg har checket min side og har fundet ud af at jeg kun har "grønne" link og har sendt siden til siteadvisor man de har ikke gjordt den til grøn link, er der nogen der ved hvor længe der går inden at de checker siden?
Avatar billede Slawomir Seniormester
15. juni 2007 - 21:11 #4
lukker