Avatar billede l-bamsen-l Nybegynder
01. januar 2007 - 20:15 Der er 8 kommentarer

Kan ikk installer MSN =S

Hej
Jeg har lige fået Win Xp med service pack 2.
Jeg kan ikk instller MSN live.
Når jeg prøver at installer siger den at der ikk er hukommelse nok eller der er et kabinetfejl tror jeg nok at der står.nogle der har prøvet det før
Avatar billede ilsl Nybegynder
04. januar 2007 - 13:51 #1
Har du ram nok?
Er der tildelt nok ram inde i windows?
Avatar billede daquar Nybegynder
05. januar 2007 - 11:45 #2
Jeg ville tjekke for virus hvis jeg var dig. Nogle virus ødelægger installationsfilerne så snart de er downloaded.
Avatar billede l-bamsen-l Nybegynder
05. januar 2007 - 21:25 #3
Har lige formateret hele harddisken og kun installert windows ikk anden. så ville jeg installer MSN men det kunne den ikk.

Hvor tildeler man mere ram i windows?

før havde jeg også windows xp mener at det var servicepack 1 det virkede det helt fint
Avatar billede haverslev Novice
05. januar 2007 - 21:39 #4
Du skal fysisk have minimum 128 Mb ram i din maskine.
H-klik på Denne computer, vælg Egenskaber
På fanebladet Generelt, vil der nederst stå hvor mange Mb ram du har i maskinen
Avatar billede haverslev Novice
05. januar 2007 - 21:50 #5
Det kan også være din virtuel hukommelse der er galt med:
http://support.microsoft.com/kb/842988/da
Avatar billede l-bamsen-l Nybegynder
06. januar 2007 - 10:19 #6
jamen selve computeren har 2048 mb ram så det burde at være nok.
Avatar billede haverslev Novice
06. januar 2007 - 10:37 #7
Ja, det skulle ihvertfald være nok :o)

Installere du med Admin. konto ?

Er det kun program / fil der er hentet via nettet, der ikke kan installers og kommer med den fejl ?
Er din sikkerhed sat for højt i IE SP2 ?
Start IE, klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger
Faneblad sikkerhed, gennemgå de 4 ikoner, marker 1 af gangen og klik på knappen Standardniveau ( hvis knappen er grå, så er standard aktiv) - anvend / OK
Faneblad: Beskyttelse af personlige oplysninger, sæt til Standard - anvend/ok
Avatar billede haverslev Novice
01. marts 2007 - 21:02 #8