Avatar billede rune_brund Nybegynder
29. december 2006 - 12:43 Der er 3 kommentarer

Mappestruktur i ipod

Har en 80 GB ipod og vil høre om nogle kan hjælpe mig med at få den mappestruktur jeg har på min pc ført med over på min ipod ? I min musikmappe på min pc har jeg opdelt min musik i mapperne rock, pop, heavy osv. (dette er min musikmappe på D-drevet, ikke en egentlig itunes mappe) Er det muligt at overføre musikken samt mapper til min ipod så mapperne rock, pop, heavy osv. følger med ?
Avatar billede egonspock Seniormester
29. december 2006 - 12:53 #1
I stedet for at bekymre dig om mappestrukturen, bør du bruge Genrer i iTunes. Det vil give dig adgang til genrer direkte. Du kan så lave smarte spillelister, hvor du kan specificere kravene endnu mere "Rock som jeg ikke har afspillet den sidste måned og som jeg giver mere end 3 stjerner". iTunes er din database og det er nemmest bare at bruge den som sådan en :-)
Hvis du ikke er enig i den opdeling, som iTunes gør nu, så kan du blot ændre genren ved at tage info på sangen og ændre det.
Avatar billede rune_brund Nybegynder
02. januar 2007 - 22:26 #2
Tak for det hurtige svar. Vil prøve at bruge dit forslag.
En sidebemærkning: Ved du hvor man kan finde en gratis dvd til ipod converter på nettet ? Dem jeg har fundet er trialversioner som kun ændre 5-10 min af filmen.
Avatar billede egonspock Seniormester
02. januar 2007 - 23:05 #3
He, nu svarede jeg lige på dit andet spørgsmål. Hvad med det her: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/60054