Avatar billede jensen4ever Nybegynder
29. december 2006 - 08:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

netforbindelse forsvinder

Hejsa

Og godt nytår til jer alle ..
Jeg sidder med et problem der åbenbart "lammer" min netforbindelse. Den forsvinder pludselig for aldrig at komme tilbage, med mindre jeg genstarter - men efter et stykke tid (meget forskelligt) forsvinder den igen. Har fået et tjek hos Spywarefri for skidt, men der er ikke noget.

Forsøger jeg at lave en "Reparer" Skriver den :

Windows kunne ikke udføre reparationen, fordi følgende handlinger ikke kan udføres "Der kunne ikke spørges om TCP/IP-indstillinger for forbindelsen. Det er ikke muligt at fortsætte"

Der er totalt blankt der vores Ip, undernetmask o.s.v plejer at være. Jeg har prøvet at skifte netkort, men det er det samme. Er der nogen der har et godt bud på hvad mit problem kan skyldes ??
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. december 2006 - 09:41 #1
Du kunne jo lægge en nyopdateret netkortdriver ind.
programmet Everest giver oplysninger om netkortet og hvor du skal hente driver.

http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4181
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
29. december 2006 - 09:48 #2
Okay .. Det prøver jeg lige. Det er nok noget af det eneste jeg ikke har prøvet :-)
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
29. december 2006 - 11:15 #3
Det hjalp desværre ikke :-(
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. december 2006 - 11:35 #4
Prøv også at updatere din bundkortdriver, kan være det er der problemet ligger?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. december 2006 - 11:43 #5
Har været inde og kigge i bios, men kunne ikke finde noget vedrørende netkort derinde. :)
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
29. december 2006 - 11:55 #6
Næee .. Men hvad f... kan der så være galt ?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. december 2006 - 12:22 #7
Håbede på Niels Hansen måske havde kommentarer eller løsning til det, han har siddet og repareret pcer.
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 12:42 #8
Avatar billede johnbf Praktikant
30. januar 2007 - 23:10 #9
Jeg har haft samme problem, jeg har en router fra Netgear, det var den der var problemet hos mig, trak strømstikket ud af den, slukkede modemet, og satte det til
igen, det var det, så det kunne være routeren hvis du sådan en..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
30. januar 2007 - 23:24 #10
Respons!
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
31. januar 2007 - 06:27 #11
Jeg formateret min maskine :-). Problemet er nu væk
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
31. januar 2007 - 09:16 #12
Ok