Avatar billede new-b Nybegynder
28. december 2006 - 16:21 Der er 3 kommentarer

Hvilken installation skal jeg vælge? ang. partitioner!

Min windows vil ikke starte og jeg er derfor igang med at installere det om igen. Copmuteren genstarter inden jeg når selve installationen ved reperation. Derfor er mit spørgsmål...
Når jeg så installerer windows igen og den spørger hvor jeg vil ligge den, så kan jeg vælge at slette en partition... vil alle mine oplysninger fra det gamle windows så blive slettet hvis jeg vælger dette ?
Spørg endelig hvis i ikke forstår spørgsmålet... er ikke sikker på at jeg selv gør :)
Avatar billede new-b Nybegynder
28. december 2006 - 16:34 #1
Tror i bund og grund mit spørgsmål kan præciseres med :)
Sletter jeg indholdet af mit gamle windows (filer på skriverbord,e-mails og dokumenter etc.) hvis jeg sletter partitionen i forbindelse med installation med en nyere version af xp (husk at jeg ikke kan opgradere)...
Avatar billede a1a1 Novice
28. december 2006 - 16:46 #2
ja det gør du, men jeg mener også du kan lave en ny install uden at slette partitionen, dine filer vil så stadig være der (bare under en anden bruger (under "documents and settings"))