Avatar billede ajhdk Nybegynder
28. december 2006 - 04:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design af gruppe logo til hjemmeside og windows programmer etc.

Jeg skal bruge et logo design til følgende navn:
Base Development

Siden som work in progress kan ses her: http://www.3ps.dk/WEB_TRY/

"WEB_TRY" skal være stort da det er en linux case sensitive server.

Farverne må godt være i stil med de få der er brugt på linket. Altså mest grå toner, gerne noget kreativt i "wireframe" udseende.
Teknisk set på det godt laves i Adobe Illustrator og jeg ønsker resultatet i Illustrators format. Det kan derfor skaleres (Scaleble Vector Graphics)

Hvis dette kan gøres i et andet program _feel free_ men så skal det være et freeware program som InkScape fx.

Output helst følgende:
- Skalerbart logo til hjemmeside (lidt fladt i forhold til headeren)
- Kvadratisk logo til Windows programmer's splash screen fx.

------
Dette er et freeware projekt og hvis der senere skal laves kommercielle produkter kan designeren efterlade kontakt oplysninger så jeg kan kontakte vedkommende om det er i orden et bruge det til kommercielt brug.

Men komercielle produkter har lange udsigter.

Hvis der ønskes en form for betaling kontakt mig alligevel men forventningerne bliver da også højere afhængig af beløb.

Jeg viger stærkt fra at betale mig fra dette da det som sagt er et freeware projekt men vil stadig høre hvad du / i har at byde på.

Jeg er åbent for det hele så "shoot" :-)

Fortsat god jul og godt nytår
Mvh
Anders

P.S.: Der vil senere komme en design opgave om at designe logo'er og "main" logo til den første produkt pakke som er under udvikling. Dette er også freeware så det handler heller ikke om penge men "credits" gives altid på hjemmesiden på produkt undersiden og i selve produktet.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2007 - 11:55 #1
Dit design ser best ud i Firefox, der står den i midten af browseren, men i IE står den til venstre.
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
02. januar 2007 - 23:43 #2
Hej Anders, send mig en mail på rasmus.thomsen@sr2media.dk, jeg vil gerne lave opgaven, men vil selvfølgelig gerne have noget retur.
Avatar billede fluse Nybegynder
03. januar 2007 - 01:19 #3
Hej Anders

Her er lidt ideer... eller retter, det er alt sammen udsprunget af det samme så det er nok nærmere en smule variationer af det samme udspring. :)

www.as-nielsen.dk/temp/BD.pdf

Farve osv... tja... det kan jo ændres efter smag og behag. Dog vil jeg sige, jeg syntes et logo i ren grå toner er en tand for kedeligt. Et logo skal jo fange øjet ;)

Kig på det, hvis du kan lide noget af det, så kan jeg godt arbejde lidt videre på det. :)

Dog ville det også være rart at vide lidt mere, altså hvad det er i vil lave... det er lidt svært når man kun kender navnet og intet andet. :)

Fluse
Avatar billede ajhdk Nybegynder
03. januar 2007 - 19:38 #4
fluse:
Ja men jeg har det med at skrive fra "hjertet" dvs hvad jeg tænker på her og nu så vide mere ja selvfølgelig.

Vores nuværende position er freeware men lukket kode. Det kan dog ikke udelukkes at vi laver noget kommercielt som skal koste penge. Hvis der laves noget kommercielt vil vi diskutere en pris for logo og andre grafiske opgaver som eventuelt kan komme på tale.

Vi arbejder på medie relaterede koncepter som ikke er færdig udviklet. Projekt under udvikling er et support system med help desk, knowledge base og mere. Til at lette support afdelingers opgave og øge brugeres / kunders adgang til information og løsninger til deres problem eller produkt fejl / mangler.

Mit nuværende problem er så at jeg rigtig godt kan li alt det du har lavet men hvis der er mulighed for at skalere det så kan det ikke benægtes at vi kan bruge det hele.

Send mig en mail om du er interesseret i at arbejde på lidt af hvert fra den pdf du har postet. E-mail: ajh@3ps.dk

Jeg laver en ny post hvor jeg forklarer lidt om hvert nummer i pdf'en.

coldgate:
Ja designet er sat op i firefox - der vil dog blive lavet IE hacks selvfølgelig for at få det til at se lige sådan ud i IE som i firefox.
Avatar billede ajhdk Nybegynder
03. januar 2007 - 19:55 #5
fluse:

Først ang farverne. Jeg er enig med at grå skal det ikke være men den grønne du har brugt kan blive et problem pga mit tidligere arbejde. Den er meget tæt på at være 100% den samme som de bruger, direktøren vil i hvert fald hæve en finger når han ser Base Developments side som jeg står for. Det er www.dancad.dk

Følgende er jeg ikke interesseret i: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14

5) måtte "base" godt stå som i 6'eren. Prøv at lav en ved siden af magen til hvor development også stod med sort.

13) der måtte Base Development og rammen godt være ligesom i 15 altså sort.

Hvis du vil gøre det og poste engang ville det være super.

--Anders
Avatar billede fluse Nybegynder
04. januar 2007 - 18:21 #6
En lille update af farve, nogle fjernet og nogle rettet til.

www.as-nielsen.dk/temp/BD2.pdf

Fluse
Avatar billede ajhdk Nybegynder
08. januar 2007 - 01:37 #7
meget præcist... har skrevet en dybde gående e-mail.

--Anders
Avatar billede ajhdk Nybegynder
27. april 2009 - 17:21 #8
Lukker...