Avatar billede lalledk Nybegynder
28. december 2006 - 00:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback på rejseside

Hej :)
En af mine venner og jeg skal rejse til Australien her til februar, så jeg tænkte, at det kunne være sjovt at lave en rejseside. Nu har jeg så prøvet at lave en smule design. Vil bare høre jeres mening om den og eventuelle forslag til ændringer. Der er 200 point til bedste forslag :)

http://www.danishdingos.com

/lalledk
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. december 2006 - 00:43 #1
Jeg synes deignet er ok i mht.farver og opstilling.

Jeg synes godt at siden kunne fylde lidt mere i selve browser vinduet.

Nu kan jeg se siden handler om Australien og den Grasik du har brugt er meget fed. Måsker kunne Ayers Rock tåle at være lidt tydligere måske (evt. kunne selve farverne godt få lidt mere de er lidt blege).

Såalt ialt synes jeg det er meget godt arbejde men der er plads til en del små-forbedringer.

mvh
mads
Avatar billede lalledk Nybegynder
28. december 2006 - 15:51 #2
Grunden til at den ikk fylder så meget er måske at jeg har brugt faste tabeller istedet for angive dem i procent? eller?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. december 2006 - 18:11 #3
Ja du har vel anvendt størrelse i Pixels (men det er også bedre end at gøre det i %)

Er det sådan at de personer som skal på denne rejse selv kan tiljje indhold (tekst + billeder) på siden?

Eller er du ansvarlig for dette også?

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. december 2006 - 18:12 #4
eg smider også lige et svar du kan afvise hvis du mener.

Med mit sidste indlæg mener jeg blot at de to som siden handler om burde kunne blogge på den også.

mvh
Mads
Avatar billede lalledk Nybegynder
28. december 2006 - 18:22 #5
Er selv en af de to rejsende, så laver en funktion, så vi kan blogge under den side, der hedder 'diary'. Mht. til billeder så flytter jeg siden til en anden server, da der er åbenbart er nogle hukommelsesbegrænsninger på web10.dk's server, der gør, at billeder ikke må fylde særligt meget.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. december 2006 - 18:27 #6
ok godt denn fukntion er der ihvertfald.

mJeg har selv rejst en del rundt i Australien  det er virelig fedt især på østkysten!

god tur bare det var mig.

mvh
Mads