Avatar billede schamakki Nybegynder
27. december 2006 - 21:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ændre Grafikkort

Hej eksperter

Kan man "ændre" grafikkortet i computeren, jeg mener ikke skifte, men få computeren til at tro det er et andet grafikkort end det man har.
Fordi jeg har en spil hvor jeg tror jeg skal bruge et andet grafikkort, så kom jeg til at tænke på hvis jeg ændrede navnet og driveren ville det måske virke.
Kan man det?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 21:55 #1
nej det er ikke muligt.
Avatar billede schamakki Nybegynder
27. december 2006 - 21:58 #2
nå... ok
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 22:03 #3
latterlig måde at takke for hurtig hjælp, men sådan er der jo desværre folk der er.
Avatar billede schamakki Nybegynder
27. december 2006 - 22:05 #4
alle kan bare skrive "nej det er ikke muligt" !!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 22:10 #5
ja men det er IKKE muligt, og det er svaret, men bare glem det, du opdager nok før eller siden hvorfor folk stopper med at hjælpe når du alligevel beholder point.
Avatar billede schamakki Nybegynder
27. december 2006 - 22:12 #6
du kender mig ikke, hvis jeg kan se folk tager sig sammen for de point selv om det ikke løser mit problem!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 22:25 #7
hvad mener du så svaret skal være når det ikke kan lade sig gøre ? skal jeg skrive nej det er ikke muligt, fordi det er en fysisk begrænsning i grafikkortet chip, der gør at den elektroniskte arkitektur ikke muliggør den nødvendige hastighedes afvikling af de modtagne data i henhold til den påkrævede minimums specifikation af spillet.

Er 100% sikker på du ville have fundet ovenstående svar endnu mere forvirrende, end et simpelt og let forståeligt nej, det er ikke muligt.
Avatar billede schamakki Nybegynder
27. december 2006 - 22:29 #8
det ville være bedre men grafik kortet er dobbelt så hurtigt som spillet kræver
Avatar billede schamakki Nybegynder
27. december 2006 - 22:30 #9
klik her for at få 20 point http://www.eksperten.dk/spm/752696
Avatar billede niels_hansen Praktikant
27. december 2006 - 22:34 #10
nej tak behold du bare dine point! og det kunne være du havde fået et bedre svar hvis du havde skrevet, jeg har følgende kort, og vil spille XYZ, men spillet vil ikke virke , hvad kan fejlen være.

Når du spørg som du gør, var mit svar 100% korrekt.
Avatar billede schamakki Nybegynder
28. december 2006 - 15:55 #11
man kan godt gøre sit grafikkort hurtigere det hedder Over Clocking (OC), man fjerner en blokade virtuelt :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. december 2006 - 16:00 #12
ja men kortet hedder stadig det samme, og hvis spillet f.eks krlvæer pixelshader 2.0 og kortet kun understøtter pixelshader 1.0 så kan du overclokke kortet nok så meget , det vil ikke hjælpe.
Avatar billede schamakki Nybegynder
28. december 2006 - 16:07 #13
det er desvære rigtigt nok
Avatar billede loppehund Nybegynder
01. januar 2007 - 15:20 #14
Enig med Niels_hansen her!