Avatar billede hyperactive Nybegynder
27. december 2006 - 17:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Unable to start debugging on the web server

Efter en geninstallation af hele mit system, kan jeg ikke få Visual Studio .Net 2003 til at debugge.

Når jeg forsøger, får jeg fejlen: Error while trying to run project: Unable to start debugging on the web server...

Jeg synes jeg har prøvet alt, men kan ikke få det til at virke...

Nogen ideer???
Avatar billede lasserasch Juniormester
27. december 2006 - 17:56 #1
Får du ingen error code?

/Lasse
Avatar billede hyperactive Nybegynder
27. december 2006 - 19:05 #2
Nej
Avatar billede hyperactive Nybegynder
27. december 2006 - 23:11 #3
Nu kommer den med fejlen: Auto-attach to process '[2968] aspnet_wp.exe' on machine 'JAKOB-LABTOP' failed. Error code 0x8013134b.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
27. december 2006 - 23:18 #4
Fandt ud af det.... Har ændret ASP.net versionen til 1.1 i IIS for det pågældende websted.