Avatar billede yumatci Nybegynder
25. december 2006 - 03:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

begynder bog?

Hej
er der nogle der kender/ved hvor jeg kan købe en god begynder bog inden for elektronik? Altså sådan noget hvor den starter med at forklare modstande, kordensatore, transistore og så videre. Hvor man lærer at regne modstande ud for transistore og sådan, altså alt basisen? Gerne med nogle eksempler og forsøg i sådan man lærer det. Helt en ordenligt nybegynder bog?
Avatar billede oz3tl Nybegynder
25. december 2006 - 04:46 #1
I boghandlen.
Nej spøg til side, hvis du kunne finde bøgerne AE80 f Janm Soelberg så ville du være godt hjulpet, men du kan tage og kigge på både industriens forrlag og på teknisk forlag for der er der nogle bøger som kan være dig en stor hjælp, har lige kigget på teknisk forlag der er nogle fornuftige bøger der ANALOG ELEKTRONIK 1 og 2, ANALOG TEKNIK fra elektronikserien det ville være nogle af mine bud men ellers de 2 AE80 bøger hvis de stadig kan findes så fårr du her ISBN numrene på dem 87-980079-63 og 87-980079-39 ISBN numrene er dem din boghandler skal bruge for at have en chance for at kunne finde dem i den store bog jungle.

M.V.H.
TLV
Avatar billede kfz Nybegynder
26. december 2006 - 16:30 #2
Kan også anbefale Analog Teknik, bruger den selv i mit daglige arbejde, og den er skrevet til såvel begyndere som mere rutinerede brugere. Den er udgivet af industriens forlag, og har ISBN 87-600-0354-5.En anden bog der kunne være interessant er Digital teknik, samme udgiver, har ISBN 87-7881-437-5
Avatar billede yumatci Nybegynder
05. marts 2007 - 17:54 #3
Tusind tak for hjælpe nhar fundet en der hedder elektronik for alle som er rimlig god ;)
Avatar billede kfz Nybegynder
05. marts 2007 - 18:29 #4
husk at lukke spørgsmålet...
Avatar billede yumatci Nybegynder
05. marts 2007 - 19:49 #5
lukket